هلیا جانهلیا جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس کوچولو(هلیا جان)

تولد دخملی

1392/7/2 10:50
نویسنده : مامانی
262 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به روی دخمل کوچیکم و شرمندگی فراوان که بعد 3 ماه اومدم وبلاگشو به روز کنم.اخه همچین گرفتارم کردی که اصلا وقت هیچ کاری نداشتم و اینکه دو ماه بودم خونه مادری خوب بزار از اول تعریف کنم :

صبح روز 6 تیر ماه 1392 دردای ریتمیک مامانی شروع شد بعدش من  و بابایی و عمه جون راهی بیمارستان مادران شدیمبه بیمارستان که رسیدیم از شدت درد اشکت مامان جاری شد بعدش به خودم گفتم مامان قوی باش.خانوم دکتر اومد معاینه کرد گفت که دهانه رحمت خیلی عقب اگه بخای طبیعی زامان کنی تا غروب طول میکشه.منم که اصلا حوصله درد کشیدن نداشتم گفتم سزارینم کنید.عجب مامان قوی داری ههههههههههه سریع جا زدم.ساعت 10 صبح رفتم اتاق زایمان .ساعت 10:05 دقیقه خشکل ترین دختر دنیا به دنیا اومد .یه دخمل سفید و خشمل و بور(ماشالله) ساعت 10:20 به هوش اومدم فقط میگفتم نینیم کجاست؟بعدش منو بردن اتاق خودمون چند دقیقه بعد یه نینی خیلی ناز برام آوردن گفتم واااااااااایییییی این تو دل من بود.قشگترین لحظه ی عمرم بود با چشمای درشتت نگام میکردی خدارو شکر که سالم و نازی با وزن 3700 و قد 53 .بابایی هم همش میخندید میگفت باورت میشه این نی نی ما شده؟با تمام وجود میپرستمت دخملییییییییییییییییییمممممممممممممم.روز 7 تیر اومدمیم خونمون.ماشالله خیلی آروم و خوب بودی

بقیشو هم فردا مینوسم عخش مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)